Suport de CaixaBank

El Centre especial de Treball de la Fundació Acció Baix Montseny  rep la col·laboració de la Fundació “la Caixa”, a través de CaixaBank, amb l’objectiu d’ampliar la línia de neteja i oferir oportunitats laborals a persones amb diversitat funcional, en concret, persones amb discapacitat intel·lectual.

El projecte “Ampliació de la línia de neteja”, té per objectiu potenciar la línia de neteja que actualment disposa la Fundació,  afavorint la creació de nous llocs de treball adreçats a persones amb discapacitat intel·lectual.

El projecte afavorirà la inserció laboral de les persones amb diversitat funcional mitjançant la mecanització dels  processos de treball, fet que alhora permetrà augmentar la eficàcia i eficiència del servei. En aquest sentit, implica la formació, capacitació i professionalització del personal amb diversitat funcional que desenvolupa serveis de neteja adquirint maquinària que permeti millorar la seva autonomia i destresa.

L’ajuda concedida per Caixabank permetrà formar  i especialitzar un grup de treballadors/es així com la contractació de nou personal alhora que afavorirà l’accés a  un mercat més ampli de clients, ampliant així la gama de serveis inclosos dins del servei de neteja.

Aquest projecte s’emmarca dins el projecte general de la Fundació, que busca la inclusió de les persones amb discapacitat intel·lectual, amb la finalitat de reduir el risc d’exclusió d’aquest col·lectiu en el mercat laboral ordinari. Oferir noves oportunitats laborals pel col·lectiu de les persones amb discapacitat permet reduir la bretxa de personal en atur sense discapacitat envers el personal en atur sense discapacitat alhora que genera noves vies d’entrada al mercat laboral ordinari. La capacitació i professionalització del  personal són sempre garanties per la inserció laboral a l’empresa ordinària.

Horari: dill.- div. 7:00-15:00

info@fundaciobaixmontseny.cat

Polígon Industrial Molí de les Planes
C/ Rec del Molí,27 Nau 6