CET

Una resposta a cada necessitat

Des del 1998 donem suport a les persones amb discapacitat.

EL CENTRE ESPECIAL DE TREBALL

El Centre Especial de Treball de la Fundació Acció va ésser creat l’any 2000 amb l’ objectiu principal de realitzar un treball productiu, creant llocs de treball per a persones amb discapacitat.

El nostre CET té per objectiu crear llocs de treball per a persones amb discapacitat. Implica l’adquisició d’hàbits laborals i , per tant, és  una eina de transició cap al mercat de treball ordinari.
Recurs inscrit amb el número T-00191 dins el Registre d’Entitats, Serveis i Establiments socials  de la Generalitat de Catalunya.

ÀMBIT D’ACTUACIÓ

Actualment els serveis productius que ofereix el Centre Especial de Treball abasten en primer terme la zona del Baix Montseny, però també ens desplacem a les comarques properes com la resta del Vallès orientalVallès occidentalMaresme i la Selva.

COM FUNCIONA EL CET?

• Acollida i assessorament
    Donem atenció a persones amb discapacitat en recerca de feina. La demanda pot venir del mateix interessat o d’entitats del sector. Paral.lelament oferim informació i assessorament a entitats i a persones que es trobin en procés d’inserció laboral.

• Borsa de treball
    Publiquem bases de contractació per a l’ocupació de llocs de treball concrets o per a la creació de llistes d’espera a llocs determinats. Visita la nostra web amb regularitat per poder estar al dia de les nostres vacants.

• Requisits d’entrada
  • Disposar d’un certificat de discapacitat  igual o superior al 33 %.
  • Tenir la majoria d’edat.
  • Es donarà prioritat a la discapacitat psíquica (retard mental, malaltia mental …).
  • Unitats de suport a l’activitat professional (USAP)
    Ofereixen servei d’acompanyament i suport per garantir l’adaptació de les persones amb discapacitat al seu lloc de treball. L’equip que presta aquest recolzament és un equip multidisciplinar format per psicòleg/a, treballador/a social i monitors/es de suport, que treballen de manera integrada amb l’equip productiu.

Com a Centre Especial de Treball, som una empresa de serveis. Com a empresa de serveis, ens adaptem a les necessitats dels clients.

ELS NOSTRES SERVEIS

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Departament d’Empresa i Treball, i finançada al 100% pel Fons Social Europeu com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de COVID-19

Fundació Acció Baix Montseny

CAPACITAT DE TREBALL!