Proves Formularis

Desitjo rebre informació dels serveis d’FUNDACIÓ ACCIÓ BAIX MONTSENY en el futur

TEXT PRESSUPOST/CONTACTAR i enviar curriculum

En compliment de l’Reglament EU 2016/679 de protecció de dades informem que les dades que siguin requerides seran tractades sota la responsabilitat de FUNDACIÓ ACCIO BAIX MONTSENY amb la finalitat de gestionar la seva sol·licitud, així com, si s’escau, per enviar-li informació per la via que ens indiqui, inclosa l’electrònica, ara o més endavant. Pot exercitar els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació, portabilitat i revocació del consentiment si és el cas, enviant correu a info@fundaciobaixmontseny.cat o per escrit, dirigint-se a Polígon Industrial Molí de les Planes C / Rec de Molí, 27 Nau 6 08470 Sant Celoni (Barcelona)

[ *] He llegit i autoritzo el tractament de les meves dades i adreça electrònica segons el que estableix la Política de privacitat de FUNDACIO ACCIO BAIX MONTSENY

[ ] Desitjo rebre informació dels serveis d’FUNDACIO ACCIO BAIX MONTSENY en el futur