Autonomia a la pròpia llar

Guanyant autonomia a la llar

Des del 1998 donem suport a les persones amb discapacitat.

SUPORT A LA LLAR

El nostre servei de suport a la llar té per objectiu afavorir l’autonomia de la persona en la seva pròpia llar, mitjançant l’aprenentatge d’hàbits domèstics.

Estem registrats per atendre persones amb discapacitat intel·lectual amb el número de registre S05963 i per atendre persones amb malaltia mental amb el número de registre S10037, dins el Registre del Departament de Treball, Afers socials i Família.

Actualment tenim dos projectes:

• Servei de suport a l’autonomia a la pròpia llar:
    Aquest servei està adreçat a persones amb discapacitat que han decidit viure de manera independent o compartint habitatge amb altres persones amb discapacitat i necessiten d’un suport puntual per gaudir de plena autonomia tant en el seu domicili com a nivell comunitari. Aquest servei està inscrit al Registre d’entitats, serveis i establiments socials  de la Generalitat de Catalunya amb el número S05963.
  • Pis amb suport:
    L’entitat disposa d’un pis en règim de lloguer amb una capacitat per a dues persones amb discapacitat que volen   accedir a una vida més independent. Aquestes persones reben  el servei de suport a l’autonomia a la pròpia llar adaptat a les seves necessitats.

Horari: dill.- div. 7:00-15:00

info@fundaciobaixmontseny.cat

Polígon Industrial Molí de les Planes
C/ Rec del Molí,27 Nau 6